شرح وظايف كارشناس واردات (8 وظيفه اصلي كارشناس واردات)
چشم انداز شغل واردات، با شركتها و كسب و كارهاي فعال در زمينه بازرگاني و صادرات و واردات مرتبط است. يعني هر چقدر كشوري در زمينه واردات و صادرات فعاليت داشته باشد به همان ميزان نيز مشاغل مربوط به واردات زياد خواهد بود. با اين حال كارشناس واردات ميتواند در بخشهاي مختلف مربوط به واردات فعاليت داشته باشد.
- مطلب مرتبط: معرفي شغل كارشناس ايران استخدام
- پيشنهاد اصلاحات و تغييرات به تامين كنندگان خدمات، در صورت نياز
- تدوين و تغيير روشها و رويههاي طبقه بندي تعرفههاي كالاها و محصولات وارداتي
- نظارت بر محموله ها براي اطمينان از تحويل مناسب و رعايت اقدامات حوزههاي تجاري بين المللي
- ارزيابي اوراق و فاكتورهاي تجاري مختلف و اطمينان از مطابقت آنها با قوانين تجاري
- مشاوره دادن به مشتريان در مورد مسائلي مانند تخصيص، تعرفهها و امنيت و تعامل با نمايندگان مشتري براي تسهيل حمل و نقل
- تنظيم و سازماندهي كالاها و محصولات براي اعزام و انتقال، ذخيره و تحويل كالاها و محصولات
- انجام وظايف و مسئوليتهاي شغلي كارشناس واردات و صادرات كه نياز به نظارت و پاسخگويي دارد
- صلاحيتهاي آموزشي و مهارتهاي مورد نياز
برگرفته از: مجله ايران استخدام
برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
<~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>